s

Leveringsmuligheder og begrænsninger:

Alle ordre sendes med GLS, Hermes(Postnord) eller DPD-kurer:

Vi bruger kurerens integrerede forsendelsessystem for at give dig den bedste kommunikation og service for din levering.

Følg en pakke på 

TRACK DIN ORDER

www.dpd.dk  (for sporingsnummer, der starter med 1597 eller 680)

www.gls.dk / www.parcelforce.co.uk (for sporingsnummer, der starter med EK)

www.postnord.dk 

Modtagelse og opsætning:

Mange sækkestole er for store til at blive sendt fyldte. Det er fordi, at de er større end det tillades af kurerfirmaet. Modtages de tomme, så skal du åbne yderemballagen forsigtigt og tage cover og fyld fra kassen. Brug et øjeblik på at læse vejledningen. De er lette at fylde, tager normalt kun et øjeblik for 2 personer.

Når din sækkestol er fyldt, så behold emballagen et stykke tid. Det er vores forslag, for hvis du af en eller anden grund ønsker at returnere varen, så skal du måske bruge pakken igen, som du modtog sækkestolen i, til at sende den tilbage. 

 

Leveringsmuligheder- og begrænsninger:

Almindelig levering - vent 7 dage

Vi forsøger at levere alle varer hurtigst muligt, men idet mange varer fremstilles på bestilling, kan du være nødt til at vente op til 7 dage. Har du brug for dem hurtigt, så vælg levering ekspres.  

**Arbejdsdage er mandag til fredag. Eksempelvis vil ekspresbestillinger på en fredag aften blive afsendt mandag og leveret onsdag eller torsdag.

**Skæringstidspunktet er kl. 12 middag.

  

Ekspreslevering:

Ekspreslevering koster 64 Kr pr. ordre. Ekspresordre sendes samme dag ved bestilling før kl. 12 middag (undtagen weekend). På grund af forsendelsesfaktorer såsom fjerne adresser, specialbestillinger, ingen hjemme, kan vi IKKE GARANTERE levering næste dag. Ekspreslevering tager 2-3 dage.

 

Leveringskommunikation:

Når den ordre er sendt fra vores lager, sendes der en e-mail / sms til dig, med besked om at varen er på vej med sporingsinformation og kontaktoplysninger.

Der sendes en anden e-mail / sms til dig med besked om, at varerne er ved at forlade lageret hos kureren (normalt tidligt på leveringdagen). Dermed får du en anslået tidspunkt til at kunne forberede. Kan vi ikke levere som planlagt, er der et link til at bestille et nyt leveringsstidspunkt.

 

Hvad sker der, hvis jeg ikke er klar til leveringen?

Hvis du ikke er der til leveringen, lægges der et kort og kureren forsøger at levere igen på den følgende dag. Hvis du ikke er der er til anden levering, bliver du bedt om at hente på et andet sted. Hører de ikke fra dig i løbet af 10 dage, sendes pakken tilbage til vores lager.

Når den er returneret til lageret, skal der betales 110 Kr / pakke for levering igen.

 

Leveringsbegrænsninger:

Vi leverer i hele fastlandet. (Vi leverer også til en række yderligere europæiske lande via lokale websteder, jf. webstedets bundtekst med information om aktuelle internationale websteder). Hvis der bestilles varer til levering på et af disse steder, kontakter vi dig for at aftale muligheden for at ændre levering til et muligt postnummer. Er det ikke muligt, sørger for vi for straks at refundere beløbet.*